Klachten
Klachten
Natuurlijk doen we onze uiterste best om je zo goed mogelijk op te leiden en te begeleiden. Vind je dat we daarin slagen of vind je dat het beter kan? Heb je een klacht? Bespreek dit dan met je docent of begeleider. Kom je er met hen niet uit? Ga dan naar de opleidingsmanager of unitdirecteur van jouw opleiding. Stel dat je met de opleidingsmanager of unitdirecteur niet tot een oplossing komt, dien dan je klacht in bij het College van Bestuur van het Nova College. Mocht je er dan nóg niet uitkomen dan is er een onafhankelijke klachtencommissie en de Commissie van Beroep waar je terecht kunt. Meld klachten over het toelatingsbeleid en het nakomen van de afspraken in de onderwijsovereenkomst bij de klachtencommissie en alle klachten over examens bij de Commissie van Beroep. We behandelen alle klachten vertrouwelijk en een klacht indienen heeft nooit invloed op je opleiding. Dat en nog meer kun je nalezen in de klachtenroute voor studenten >>, onze klachtenregeling >>, onze klokkenluidersregeling >> en ons privacyreglement >>.
Onafhankelijke klachtencommissie Nova College
Postbus 2110
2002 CC Haarlem
Telefoon: (023) 530 20 00
Commissie van Beroep voor de examens
Postbus 2110
2002 CC Haarlem
Telefoon: (023) 530 20 00
Suggesties
Suggesties en complimenten
Heb je een goed idee voor je klas, je opleiding of voor het hele Nova College? Of ben je ergens super tevreden over? Ook dat horen we graag! Geef je ideeën of complimenten door aan je docent of opleidingsmanager
Gebruik beeldmateriaal
Op het Nova College willen wij onze (aspirant) studenten, hun ouders, decanen en (toekomstig) stagebedrijven/werkgevers met beeldmateriaal (foto/video) van onze studenten en medewerkers informeren en inspireren. Dat doen wij alleen met de toestemming van de studenten die herkenbaar in beeld komen.